• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ 
  • کد خبر : ۳۱۵۶
بازدید مهندس افتخاری رییس مركز فنی و حرفه ای شماره یك بندرعباس از رویدر
صبح امروز دوشنبه بیست وهفتم بهمن ماه مهندس افتخاری رییس مرکز فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس به اتفاق ظهراب زاده و رئیسی پور در شهر رویدر حضور یافتند.

 

🔰 افتخاری به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از ساختمان و سوله فنی و حرفه ای واقع در شهرک المهدی بازدید و مشکلات و نواقص این ساختمان را مورد بررسی قرار دادند.
پس از آن با پیشنهاد جعفری شهردار رویدر از مرکز ترک اعتیاد آرامش رویدر بازدید به عمل آمد و در خصوص آموزش بهبودیافتگان پس از طی دوره درمان توسط سازمان فنی و حرفه ای با مدیر این مرکز صحبت و تبادل نظر صورت گرفت. 

پس از این بازدید افتخاری، ظهراب زاده و رئیسی پور در جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص مسایل مختلف مریوط به فنی و حرفه ای به بحث و گفتگو پرداختند. در این جلسه تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:
🔸_ مقرر گردید سازمان فنی و حرفه ای استان نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای در شهر رویدر و در محل مجموعه ی فعلی پس از تعمیرات لازم اقدام نماید. 

🔸_ مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر رویدر نسبت به تامین منابع لازم برای تعمیر مجموعه ی موجود از طریق خیرین یا کمیته برنامه ریزی  پیگیری و اقدامات لازم معمول دارند. 

🔸_ مقرر شد سازمان فنی و حرفه ای استان پس از مرمت ساختمان نسبت به اخذ مجوز و تجهیز سالن و ساختمان مذکور و همچنین تأمین مربی برای آموزش متقاضیان اقدام نماید. 

🔸_ مقرر شد با هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی تا قبل از تعمیر و تجهیز ساختمان فعلی دوره های مورد نیاز توسط فنی و حرفه ای در مکانی که شهرداری برای  این منظور در نظر می گیرد برگزار گردد. 

🔸_ مقرر شد دوره های مورد نیاز دانشجویان از طریق شهرداری و  انجمن دانشجویان رویدر به سازمان فنی و حرفه ای اعلام تا این دوره ها نیز در شهر رویدر برگزار گردد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها